Klubbens nyhedsbrev

Klubbens seneste nyheder og information

Baneklargøring MANDAG D. 18/4

OBS!  Vi skal have ordnet klubbens baner af et professionelt firma inden sæsonstart og det betyder at brædder skal fjernes fra linjerne og alle nedfaldsbladene skal fjernes. Vi starter med fælles morgenmad og en dejlig kop kaffe kl. 9.00.

Kom og giv en hånd -det burde kun tage et par timer, hvis vi kan samle en lille flok og så er det hyggeligt🙂 Der er sendt mail til alle medlemmer med tilmelding, så vi kan se hvor mange der skal købes morgenbrød til.

3.okt 2021

Så er vi startet indendørs. Bolde (alm og "grønne") kan købes hos Hans og Leif.                                                                                                                  Pris 120 kr for 8 stk

Sjælland Syd vinter 2021/22 afvikles i weekenden 4.-6. feb 2022

Sjælland Syd sommer 2022 afvikles i weekenden 5.-7. august

Lodtrækning til haltider vinter 2021/22

Mandag, d. 20.sept kl 19.00 i klubhuset

Pris: 800 kr/bane

7/8 2021

Klubfinaler og klubfest: lørdag, d. 18.sept.

Tilmelding til klubfesten ved opslag i klubhuset.

Udendørssæsonen 2021

Åbning og standerhejsning - søndag, d. 18.april kl 10.00

Der må spilles på banerne.

Klubbens ungdoms- og voksen begynder trænere er Rolf Jensen og Hans Jakob Winfeld Petersen

Der er træning for ungdomsspillere mandag kl. 16-17 og torsdag 17-18.

Der er træning for begynder voksne mandag kl. 17-18 og torsdag kl. 18-19.

Der er klubaften hver onsdag fra kl. 18. Mulighed for spisning for kun 30. kr.

Boldmaskinen er fuld funktionel og må benyttes gratis af alle medlemmer.

Der er Tennissens dag d. 8, maj kl. 10-16 -tilmelding på hjemmesiden: tennisfaxe@gmail.com

TennisCamp i uge 26 kl. 9-15 Pris: 499 kr. (inklusiv T-shirt, drikkedunk og snacks)

Der er planer om en dametur til Båstad, spa og tennis i efteråret.

18.aug 2020

Klubturnering sættes i værk. Opslag ere ophængt i klubhuset. Lars og Sonja er tovholdere. Finaler fredag 18.sep og lørdag 19.sep.  Lørdag med pølser, kaffe mv.

Ingen klubfest i år

Der er bestilt ny boldmaskine - er i restordre

Vintertider stort set som sidste år. Pris: 800 kr/bane pr 1½ time.

Lodtrækning mandag, d. 21.sept kl 19 i klubhuset

27.juni 2020

Så er etableringen af padelbanen så fremskreden, at vi allerede nu kan kundgøre, at banen uden festivitas åbnes 4.juli. Den officielle åbning/festivitas udskydes til senere grundet forsamlingsforbuddet.

Til gengæld kan vi glæde os til, at en "proffessionel"  kommer på klubaftenen, onsdag 8.juli, som vil fortælle om regler, materiel mv. Vi får lejlighed til at prøve spillet under kyndig vejledning. Så X i kalenderen.

PS: Husk det er ved at være sidste frist for tilmelding til Sjælland Syd.

28.maj 2020

Forsamlingforbuddet gælder stadig.  Man møder omklædt, spiller og forlader anlægget straks efter spil. Medbragt Kaffe, øl/vand skal nydes uden for klubben. Klubhuset er lukket - dog må toilettet benyttes.

Som det tydeligt ses, så er der godt gang i etableringen af en padelbane. I  øjeblikket gælder det jordarbejdet. Der pålægges kunstbane. Hele padelbanen forventes indviet ultimo Juni 2020.

27.apr 2020

Så er det besluttet, at udendørssæsonen 2020 åbner uden festivitas

Søndag, d. 3.maj under hensyntagen til de af myndighederne givne retningslininier

For at kunne booke tider, skal kontingentet være betalt. Bedes betalt via klubmodul med dankort.

25.april 2020

Udendørs sæson

Så er det lige før sæsonen kan starte. Trods coratid har vi fået lov at åbne under hensyntagen til myndighedernes forholdsregler.

Bestyrelsen holder møde mandag 27.april, hvor det besluttes, hvornår der åbnes for sæsonen, samt fastsætter regler for adfærden i klubben.                  Tirsdag meldes ud om resultatet

12.feb 2020

Generalforsamling:  tirsdag, d. 24.marts kl 19  er Udskudt